8 Ocak 2015 Perşembe

BURSA ULUDAĞ SÖMESTR-4* GOLD CENTER HOTEL

1.GÜN:
Sabah 06.45’de belirlenen noktalardan  siz değerli misafirlerimizi alarak, seyahatimize başlıyoruz.Yolda alacağımız (ekstra) kahvaltının ardından, uygun molalarla Osmanlı İmparatorluğu'na başkentlik yapmış, evliyalar ve türbeler şehri BURSA'ya varıyoruz. Önce, BURSA’nın meşhur İskender kebap’ından öğle yemeğimizi aldıktan sonra, şehir turumuza başlıyoruz. ULUCAMİİ,  YEŞİL CAMİİ, YEŞİL TÜRBE, ORHAN GAZİ, OSMAN GAZİ ve TÜRBESİ’ni ziyaret ederek, tarihi KOZAHAN'ı (İpekçiler Çarşısı) geziyoruz. Gezilerimiz sonunda   Bursa merkezdeki  4*GOLD CENTER HOTEL’e ,  gidiyoruz.Akşam yemeğimi ve konaklama otelimize.
2.GÜN:
Otelimizdeki  sabah  kahvaltımızın ardından, Türkiye’de en  çok tercih edilen, kayak merkezlerinden biri olan,ULUDAĞ’a hareket ediyoruz. Yolda, Uluçınar ağacı önünde fotoğraf molası vererek, kayak merkezine çıkıyoruz. Gün boyu kayak ve snowboard  yaparak, karın tadını çıkarıyoruz.Burada geçireceğimiz keyifli saatlerin ardından, güzel anılarımızla ULUDAĞ’dan ayrılarak, tekrar otelimize dönüyoruz.Keyifli bir Akşam yemeğinden sonra Konaklama otelimizde.
3.GÜN:
Otelimizde alınan sabah kahvaltısı sonrasında otelden ayrılarak, önce Kent Müzesini geziyoruz. Osmanlılar’ın Bursa’da ilk yerleştikleri bölgelerden olan, Uludağ’ın kuzeyindeki dik etekler ile vadiler arasında kalan “ KIZIK “ köylerinden CUMALIKIZIK KÖYÜNE gidiyoruz. Köyde koruma ve yenileme çalışmalarının yapıldığı toplam 270 evden bazılarına ve Etnografya Müzesi’ne misafir oluyoruz.Keyifli saatlerin ardından, güzel anılarımızla köyden ayrılarak , İZMİR e doğru yola çıkıyoruz.Yolda gerekli molalar vererek akşam saatlerinde İZMİR’DE oluyoruz. Bir başka CANDOĞAN TURİZM  organizasyonunda buluşmak üzere vedalaşıyoruz..